duminică, 3 februarie 2013

CUM COS FERMOARUL LA PANTALON

                   Sunt mai multe moduri in care se coase fermoarul la pantaloni.Eu am lasat din croit rezerva pentru slit si acum ma voi folosi de ea .
              Ca sa incep sa cos,  am nevoie sa execut o cusatura prin care voi asambla fetele intre ele pana in dreptul slitului .



                         
             .Incep cu slitul de la partea stanga si cos fermoarul pozitionat cu partea de jos chiar unde incepe slitul.


                   Asez slitul de la partea dreapta peste ce am cusut si intorc lucrul pe dos, unde voi executa o cusatura ce va prinde cealalta parte a fermoarului de slitul de la partea dreapta cu o cusatura vizibila numai pe dos.
         Acum intorc lucrul pe fata si ma ghidez dupa crestaturile date in dreptul liniei de imbinare a fetei, ca sa pot forma slitul de la partea dreapta .Prind apoi in bolduri,semnez cu creta forma dupa care voi coase  (semnul cu creta ajuta mult incepatoarele)si cos la masina.



          Si gata  fermoarul !

3 comentarii:

  1. Buna! Vera. Imi place atat de mult ceea ce faci...am inceput si eu sa ma documentez cate putin, mi-am luat si o masina de cusut... ma joc in fiecare zi. Am studii in alt domeniu dar asta a fost pasiunea mea de cd eram inca o copila, toate hainele mele sunt modificate pe ici, pe colo. Stii, de multe ori am anticipat ce se va purta in sezonul urmator fara sa stiu nimic despre moda. Am crezut ca totul e foarte usor in meseria asta dar acum imi dau seama ca e foarte greu...am inceput sa citesc despre tipare pt ca am atatea idei in cap dar mi se pare atat, atat de greu...te imbratisez cu drag Mira

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Mira,da, este greu dar frumos.Tocmai ca e greu sa construiesti un tipar de la inceput ,eu folosesc tipare din reviste si incerc de fiecare data sa plec de la tipare clasice.Spor la treaba!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nici nu inteleg tiparele sa le citesc si nici nu stiu sa le fac. Mi-ar placea mult dar nu stiu simt ca imi scapa ceva

    RăspundețiȘtergere