joi, 21 noiembrie 2013

ROCHIE CU DRAPAJ


               Acelasi model  l-am lucrat si la rochita  de aici,insa pe alt tipar de corsaj.
        Pentru ca la rochia ivoire nu am fost multumita de cum s-a asezat la final ,m-am gandit sa schimb tiparul si bine am facut ,ca in momentul probei am putut sa cambrez mai bine dupa forma corpului.
        Am folosit un tipar cu clin la bust,pe care l-am adaptat ca sa pot obtine modelul cu un singur umar.Astfel, pe partea dreapta a rezultat un tipar de corset iar pe stanga am mentinut tiparul initial.
    Partile de fata  ale corsajului :


Partile de spate ale corsajului:


          Am cusut apoi corsajul,am verificat pe manechin cum se asaza linia decolteului,


si am inceput sa asez materialul pentru drapare.

Rochita la final:

Din prima fotografie se vede putin ce incantata a fost cienta?
     Multumesc doamnei Doina pentru permisiunea de a posta pe blog rochita !

4 comentarii:

  1. Buna ziua, doresc sa realizee un costum fulg de nea pentru fetita mea. Va las emailul meu pentru contact: info@romaniafashion.ro. Cu stima, Dumitru

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna. Imi poti lasa un numar de contact?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Andreea ,pot sa-ti las mail-ul si vorbim acolo.Sper ca e ok asa . nosea_vera@yahoo.com

      Ștergere