duminică, 9 noiembrie 2014

MAGAZINUL DE TESATURI SAHARA

                                                      DEPOZIT EN-GROS

        Sambata dimineata am avut o iesire in oras cu o domnisoara, sa cautam materiale pentru cateva tinute mai deosebite.
           In plimbarea noastra, am ajuns si la magazinul Sahara pe care il stiu de foarte mult timp(un baiat de acolo ne-a spus ca magazinul exista din 1996).
  Este de fapt un depozit de tesaturi en-gros dar se vinde si la metru sau bucata in functie de ce cumpara fiecare.
      Ca locatie este situat pe cheiul Dambovitei, vizavi de Palatul de Justitie .Am facut o poza cu intrarea in magazin pentru ca nu exista o firma afisata,  pentru a fi usor de reperat.
Nu are nimic afisat nici pe usa ,asa ca indrazniti si intrati, ca acolo ii gasiti de luni pana sambata.Despre ce gasiti acolo e mult de povestit caci au de toate .
De la mercerie cu :- ate 
                                     - fermoare

                                    - margele
                         -balene
- capse
 - catarame (de plastic, de metal sau cu strasuri)
 - benzi decorative cu paiete ,margele 



la galanterie cu perdele ,snururi pentru draperii si cate or mai fi pe acolo.
Tesaturi pentru orice anotimp si orice tip de tinuta:
-stofe cu fir lame,cu stretch sau simple
-   bumbac de toate felurile 



 - denim satinat
 - voaluri 
- catifele
 - paiete 


 - dantele elastice sau gen macrame

        - tulle cu sclipici ,buline
 - plase din fir lame



- captuseli matlasate sau simple
- termocolant de diferite feluri...............si tot asa.
 Langa masa unde se masoara, sunt niste cutii cu  materiale la preturi reduse ,unde puteti gasi materiale bune daca aveti rabdare .
De aici am luat eu in vara ,un bumbac cu elastan cu 5 ron bucata si am scos doua bluzite din acea bucata.



Tot acolo am gasit si o stofa tocmai buna pentru un pantalon,tot cu 5 ron,doar ca avea scris cu rosu  pe o margine si o taietura .
De aici incolo voi sunteti cei care decideti daca magazinul este sau nu, pe placul vostru!Spor la cumparat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu