marți, 25 decembrie 2012

COSTUME DE SERBARE-COSTUM DE BRADUT(2)

Dupa a doua proba am rihtuit rezervele cusaturilor care vor ramane pe fata bradutului

si pe toate am aplicat banda bie.Am cateva poze in care se vede cum am intors bieul la colturile din exterior(varfurile crengutelor).Am cusut bieul cu primul tighel  pana in varf,am oprit ,am ridicat piciorusul si am intors bieul dupa care am continuat cusatura spre celalalt tip de colt(din interior),unde am procedat exact la fel ca la primul colt.




Al doilea tighel a fixat bieul indoit peste colt cu un pliu mic

Am cusut linia umerilor si am dublat cu bie si acolo,la fel si rascroitura de la maini am dublat-o cu bie.
     De aici am aplicat acelasi tip de guleras ca la fulgii de nea ,doar ca fasia pentru guler am dublat-o cu vatelina sa poata avea acelasi aspect umflat ca si bradutul.




Pe guler si pe fenta am cusut arici sa poata fi usor imbracata cu mentiunea ca partea de arici mai tare sa fie pe partea care nu ajunge usor pe piele.(I-am cumparat copilului o geaca si la gluga avea ariciul aplicat exact invers cum am lucrat eu si il iritase pe copil la barbie).
 Daca pelerina se inchide stanga peste dreapta(ca e pt baieti),partea ariciului care zgarie am aplicat-o pe dreapta.
De aici am aplicat si la tiv bie si am terminat de cusut la masina ca apoi am cusut de mana niste gaicute pe care vor atarna copiii globulete si beteala argintie pe fiecare crenguta in parte.



Cand voi obtine permisiunea mamei ,o voi arata si pe 'Fecioara Maria' ca tot eu i-am cusut vesmantul.

2 comentarii:

  1. Foarte frumos costumul!!!LA multi ani,Vera!!sa ai un an plin de realizari!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Anca.Si eu iti doresc multa sanatate ,fericire si multe proiecte noi!La multi ani!

      Ștergere